Οι επισκευαστές Μοτο για τα ΙΚΤΕΟ δικύκλων

Τον έντονο προβληματισμό για να μην υπάρξει στο θετικό μέτρο για θεσμοθέτηση ΚΤΕΟ δικύκλων, η ίδια προχειρότητα όπως και στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ αυτοκινήτων, επισημαίνει το Σωματείο των επισκευαστών μοτοσικλετών.

Για άλλη μια φορά, ο κλάδος των επισκευαστών, είτε μέσω της Ομοσπονδίας, της ΕΟΒΕΑΜΜ, είτε μέσω του σωματείου των επισκευαστών μοτοσικλετών, δεν κλήθηκε να πει τις απόψεις του και να καταθέσει την εμπειρία του στην ηγεσία του ΥΜΕ. Κάτι που ελπίζουμε να γίνει σύντομα, μέσα στον μήνα της διαβούλευσης των αρμοδίων φορέων. Να μην ξαναγίνουμε μάρτυρες των όσων διαδραματίστηκαν για την ίδρυση των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ και οι επισκευαστές ουσιαστικά εκδιώχθηκαν από τη συζήτηση, ενώ από την άλλη ο τεχνικός έλεγχος είναι αποκλειστική δική τους αρμοδιότητα. Να μην παραδοθούν τα ΚΤΕΟ των δικύκλων σε μονοπωλιακά συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου.

Το Σωματείο των Επισκευαστών μοτοσικλετών επί χρόνια είναι υπέρ του μέτρου ύπαρξης  ΚΤΕΟ και στα δίκυκλα.

Από αυτό το σημείο όμως μέχρι και τη σωστή εφαρμογή του μέτρου υπάρχει μεγάλη διαφορά. Πρώτα από όλα είναι επιβεβλημένο το ΚΤΕΟ των μοτοποδηλάτων να είναι φτιαγμένο μέσα στον ιστό της πόλης κι όχι σε απομακρυσμένες περιοχές όπως τα ΚΤΕΟ αυτοκινήτων. Αυτό διότι τα δίκυκλα σε πολλές περιπτώσεις είναι αποκλειστικά οχήματα πόλης.

Τα ΚΤΕΟ δικύκλων μπορούν να είναι εγκαταστάσεις με τον κατάλληλο εξοπλισμό, που θα μπορούν να στεγαστούν σε οποιοδήποτε σημείο, εκτός των ήδη υπαρχόντων ΚΤΕΟ.

Για άλλη μια φορά επανέρχεται με αυτό τον τρόπο το ζήτημα της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων (ΚΕΚ) στα δίκυκλα. Το σωματείο των επισκευαστών μοτοσικλετών, έχει πολλές φορές ταχθεί υπέρ του μέτρου της ΚΕΚ και τώρα με τον επίσημο Τεχνικό Έλεγχο επανέρχεται με κάθε επισημότητα, καθώς οι μειωμένοι και ελεγχόμενοι ρύποι κάθε κινητήρα, άρα και των δικύκλων, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για μια πιο φιλική συμπεριφορά των οχημάτων προς το περιβάλλον και τους πολίτες της πόλης.