ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ
9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ ΣΙΣΕΜΑ 2024

9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ ΣΙΣΕΜΑ 2024

Ο ΣΙΣΕΜΑ στις 9 Φεβρουαρίου πηγαίνει ΝΟΧ για την ετήσια συνεστίαση. Σας...

Η φοροαφαίμαξη στην πράξη δείτε τον πίνακα

Η φοροαφαίμαξη στην πράξη δείτε τον πίνακα

Ενα από τα ψέματα του υπουργείου Οικονομικών είναι ότι «όσοι δήλωσαν τα...

Συμμετέχουμε στην κινητοποίηση στις 22 Νοεμβρίου.

Συμμετέχουμε στην κινητοποίηση στις 22 Νοεμβρίου.

Το αγωνιστικό ραντεβού έχει δοθεί για τις 11.30 π.μ. με συγκέντρωση στην...

8 ΝΟΕΜΒΡΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ

8 ΝΟΕΜΒΡΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ

Για το επίμαχο νομοσχέδιο για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής μεστόχο την...

Ο ΣΙΣΕΜΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ AUTOTEC EXPO 2023. ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ F1c

Ο ΣΙΣΕΜΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ AUTOTEC EXPO 2023. ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ F1c

Συνάδελφοι, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι...

  • 9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ ΣΙΣΕΜΑ 2024

    Δευτέρα, 22 Ιανουαρίου 2024 06:35
  • Η φοροαφαίμαξη στην πράξη δείτε τον πίνακα

    Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου 2023 13:56
  • Συμμετέχουμε στην κινητοποίηση στις 22 Νοεμβρίου.

    Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2023 12:35
  • 8 ΝΟΕΜΒΡΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ

    Δευτέρα, 06 Νοεμβρίου 2023 16:38
  • Ο ΣΙΣΕΜΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ AUTOTEC EXPO 2023. ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ F1c

    Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2023 13:36

Tο περιοδικό μας

episkevastisbanner1

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Τοποθέτηση του προέδρου Γρηγόρη Μοφορη στην Πανελλαδική σύσκεψη της ΟΒΣΑ

ΜΟΦΟΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Πρόεδρος ΣΙΣΕΜΑ και μέλος του προεδρείου της κλαδικής ομοσπονδίας ΕΟΒΕΑΜΜ
Συμφωνούμε με την εισήγηση του προέδρου της ΟΒΣΑ
Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία της ΟΒΣΑ για πανελλαδική σύσκεψη των ομοσπονδιών και σωματείων των α/α και ΕΒΕ καθώς και κάθε τίμιο συνδικαλιστή. Κάθε συνδικαλιστή  που προβληματίζεται από την δυσμενή κατάσταση που βιώνουμε ως μικρές επιχειρήσεις και ως εργαζόμενοι γενικότερα. Κάνεις από εμάς δεν είναι διατεθειμένος να ξανά φορτωθεί τα ίδια βάρη των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοίου ,και κυρίως την επίδραση της στην επιτάχυνση της καπιταλιστικής  οικονομικής κρίσης σημάδια της οποίας ούτως ή άλλως ήταν αναμενόμενα.
Είναι σαφές ότι η διαχείριση της πανδημίας από την πλευρά της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας έγινε και γίνεται με κριτήριο την διασφάλιση της σταθερότητας του συστήματος και την αντιμετώπιση των επιπτώσεων στην οικονομία από την σκοπιά της στήριξης των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων. 
Ως σύλλογος των Αθηνών  και ο μεγαλύτερος στον κλάδο μας , έχοντας την πλειοψηφία στο Δ.Σ ,ανταποκριθήκαμε άμεσα έχοντας συγχρόνως την βοήθεια της ΟΒΣΑ η οποία έθεσε από την πρώτη στιγμή  ένα συγκεκριμένο πλαίσιο αιτημάτων το οποίο συμπληρώθηκε με τα εκάστοτε κλαδικά αιτήματα. 
Ενημερώσαμε τους συναδέλφους μας  για την κατάσταση έτσι όπως αυτή διαμορφωνόταν και δεχτήκαμε τις πρώτες μέρες πάρα πολλά τηλέφωνα και email από συναδέλφους από όλη Ελλάδα και όχι μόνο από τη Αθήνα.
Αυτό βέβαια δεν είναι τυχαίο καθώς οφείλεται  στην δουλεία που έχει γίνει το προηγούμενο χρονικό διάστημα , και γι’ αυτό πλέον ο σύλλογος θεωρείται σημείο αναφοράς και οι συνάδελφοι του έχουν αυξημένη εμπιστοσύνη και απευθύνονται σε αυτόν για οποιοδήποτε ζήτημα. 
Χρησιμοποιήσαμε όλα τα διαδικτυακά μέσα για να έρθουμε σε επαφή με σ/ν όπως και της τηλεδιασκέψεις, τηλέφωνα, μηνύματα κλπ. 
Κάθε ανακοίνωση που βγάζαμε βλέπαμε ότι είχε πολύ μεγάλη αναγνωσιμότητα, μιλήσαμε σε ραδιόφωνα και κλαδικό τύπο.
Με την εξάπλωση της πανδημίας ζητήσαμε από τη πολιτεία  από την πρώτη στιγμή να κλείσουμε αλλά με την υπόδειξη της  και να μας δοθούν τα όποια βοηθήματα σύμφωνα με αυτά που έλεγαν τότε.
Όμως παρ’ όλη την πίεση αρνήθηκαν να μας κλείσουν διότι μας θεωρούσαν κλάδο υποστήριξης μεταφορών και οι μεταφορές σύμφωνα με τα λεγόμενα τους έπρεπε να λειτουργήσουν με οποιοδήποτε κόστος. 
Με τα χίλια ζόρια μας έβαλαν στις πληττόμενες επιχειρήσεις βάσει ΚΑΔ και στην αποζημίωση των 800 ευρώ στις επιχειρήσεις και στους εργαζόμενους. Επιχειρήσεις χωρίς εργαζόμενους με 2 η 3 συνεταίρους μοιράστηκαν 800 ευρώ οι εταίροι. 
Όταν βέβαια έγινε η υποχρεωτική απαγόρευση της κυκλοφορίας  και δεν είχαμε αντικείμενο εργασίας, δεχόμασταν πάρα πολλά τηλέφωνα και email γιατί ο κόσμος πραγματικά εκείνες τις ημέρες με αυτά που έβλεπε και άκουγε ήταν σε απόγνωση. Γι’ αυτό τον λόγο  βγάλαμε ανακοίνωση ότι όποιος ήθελε  μπορούσε να κλείσει την επιχείρηση του και να μείνει σπίτι και θα είχε την υποστήριξη του σωματείου έτσι με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε να προστατέψει τη υγεία  του και την υγεία των γύρω του. Επίσης είχαμε πάρα πολύ κόσμο που ανήκει σε ευπαθείς ομάδες και έπρεπε σύμφωνα με τους επιστήμονες να προστατευτεί μένοντας σπίτι.
Τώρα η κυβέρνηση στέκεται για άλλη μια φορά υποκριτικά απέναντι στους  α/α και μικρούς ΕΒΕ γιατί  τα μέτρα που εξήγγειλε τελικά δεν μας βοηθούν σε τίποτα. Το επίδομα των 800 ευρώ των 45 ημερών , δλδ για δύο μήνες δουλειάς δλδ 400 και 400 δεν έφτασε ούτε για ασπιρίνες που λέμε. Τις υπόλοιπες υποχρεώσεις δλδ ασφαλιστικές εισφορές, φορολογικά κλπ μας τα πήγε πιο πίσω όμως μαζί με τα τρέχοντα δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας . Την μείωση των ασφαλιστικών εισφορών εάν πληρωνοντουσαν στην ώρα τους θα μας την αφαιρούσαν από την σύνταξη αργότερα. Βέβαια τώρα ζητάνε να πληρώσουμε και τις διαφορές από μισθούς, δώρο Πάσχα, ασφαλιστικές εισφορές και υποτίθεται θα μας δοθούν αργότερα δηλαδή μάλλον ποτέ γιατί αρκετοί δεν θα υπάρχουμε επαγγελματικά. Η υποκρισία περισσεύει. 
Επίσης με την λεγόμενη επιστρεπτέα προκαταβολή δηλαδή μια μορφή μικροδανεισμού για τις τρέχουσες υποχρεώσεις πάλι δημιουργούν καταστάσεις που οδηγούν σε μεγαλύτερο σφίξιμο της θηλιάς. 
Καμία πρόσβαση των α/α στο ΕΣΠΑ και η όποια γίνεται εξανεμίζεται πριν καν προλάβεις να την χρησιμοποιήσεις καθώς υπάρχει μεγάλη πολυπλοκότητα στην διαδικασία και δύσκολους όρους στους οποίους οι περισσότεροι δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε. Το ίδιο περίπου συμβαίνει και με τον τραπεζικό δανεισμό στον οποίο πρέπει να υποθηκεύσεις ότι καθαρή ακίνητη περιουσία έχει ο καθένας στην κατοχή του.
Από την άλλη μεριά μπουκώνουμε ζεστό χρήμα τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και όχι μόνο. Ένα παράδειγμα αποτελεί ο τουρισμός όπου δίνονται πάρα πολλά εκατομμύρια σε μεγάλο ξενοδόχους, αεροπορικές εταιρίες κλπ ενώ στις μικρές μονάδες και στους εργαζόμενους δίνονται ψίχουλα.
Η επένδυση στο λιμάνι του Πειραιά με την κατασκευή δυο ακομη προβλητών για κρουαζιερόπλοια έχει σαν στόχο την κερδοφορία των λεγόμενων επενδυτών που και αυτοί παίρνουν ενισχύσεις από το κράτος μέσα από διάφορα πλάνα χρηματοδότησης . Το ίδιο ακριβώς γίνεται με την μεγάλη ανάπλαση στο λιμάνι του Πειραιά στην περιοχή του αγίου Διονυσίου που οι παράπλευρες απώλειες όπως φαίνεται την πληρώνουμε οι μικροί ΕΒΕ μηχανουργεία και εργαστήρια μεσαίας όχλησης με την αναγκαστική απομάκρυνση τους χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Η πώληση της ΕΥΔΑΠ και πολλά άλλα δείχνουν τον χαρακτήρα και την στόχευση του μεγάλου κεφαλαίου με θύματα τους εργαζόμενους, τους  μικρομεσαίους ΕΒΕ και τους α/α μιας και μας θεωρούν διαρθρωτικό πρόβλημα. 
Εάν ήθελε το κράτος να βοηθήσει πραγματικά τους α/α ΕΒΕ το πρώτο πράγμα που θα έκανε είναι η επαναφορά του αφορολόγητου που στην πράξη αφορά σε δουλεία 3-4 μηνών από μόνο του , η κατάργηση του ΕΝΦΙΑ , το τέλος του επιτηδεύματος, η 100% προκαταβολή φόρου,  η μείωση των δημοτικών τελών και η μη πληρωμή για ένα εξάμηνο λόγω πανδημίας είναι μερικά μέτρα που θα έδιναν πραγματική ανακούφιση και θα εξασφάλιζαν την βιωσιμότητα μας. 
Αυτά και άλλα θα  αποτελέσουν  το πλαίσιο αιτημάτων μας  για το επόμενο χρονικό διάστημα που θα πρέπει να παλέψουμε προσεγγίζοντας  και  ενημερώνοντας  τους χιλιάδες ασυνδικάλιστους συναδέλφους μας σε όλη την Ελλάδα.
Μεγάλη ευθύνη και στυλοβάτες του συστήματος που μας εξουθενώνει έχουν και οι πλειοψηφίες των συνδικαλιστικών ηγεσιών τόσο της δευτεροβάθμιας κλαδικής ΕΟΒΕΑΜΜ όσο και της τριτοβάθμιας ΓΣΕΒΕ που εδώ έχουμε την ‘’τύχη’’ από τον κλάδο μας να προέρχεται και ο γραμματέας της ΓΣΕΒΕ δηλαδή ο πρόεδρος της κλαδικής μας ομοσπονδίας που ήθελε στο ξεκίνημα της πανδημίας να κλείσουν τα συνεργεία γιατί υπήρχε τότε η φήμη ότι θα κλείσουν τα καταστήματα ανταλλακτικών αυτοκίνητων και δεν θα έχουμε υλικά για να δουλέψουμε. Από τότε μέχρι σήμερα μόνο τις πρώτες μέρες έβγαλε κάποιες ανακοινώσεις κομμένες και ραμμένες με το πνεύμα του ΣΕΒ και της ΓΣΒΕ και βέβαια  κάτω από την δική μας πίεση και από το Πάσχα μέχρι σήμερα μια και αυτή αφορά μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων που έχει κάποια προβλήματα με την επιτροπή ανταγωνισμού. 
 Κλείνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για την παρουσία και την συμμετοχή σας .Είναι πολύ βασικό  να μεταφέρουμε στους συναδέλφους μας , στα σωματεία στις περιοχές μας  ότι δεν τσιμπάμε από την εκστρατεία εφησυχασμού και της ατομικής ευθύνης της κυβέρνησης και του κυβερνητικού συνδικαλισμού δεν μένουμε σιωπηλοί και πως μόνο με πάλη και μαζικά σωματεία θα επιβιώσουμε.
 Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ! 
 
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ     
 

Χρήσιμες Συνδέσεις

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΝΤΙΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ - ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ - ΕΜΠΟΡΩΝ

 

 

  • ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
  • Ο.Β.Σ.Α
  • Πατούσα 3 106 77 Αθήνα
  • Τηλ: 210 3809327 Fax: 210 3818740
  • email : obsagr@gmail.com 
  • site : www.obsa.gr

 

E.O.B.E.A.M.M ΕΝΙΑΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 

Καποδιστρίου 24 106 82 Αθήνα

Τηλ : 210 5138913 

email : eoveamm@acsmi.gr

site : www.eoveam.gr

 

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΦΑΝΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Αραβαντινού 5Ε 45 444 Ιωάννινα

Τηλ : 26510 61003

email : somateio.arximidis@gmail.com

blog : http://somateio-arximidis.blogspot.gr/

 

ΕΝΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΑΡΤΑΣ

Ζάρρα 20 47 100 Άρτα

Τηλ : 26810 27992 Fax : 26810 27992

email : mpaniaskostas@gmail.com

 

  • ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Λ. Κωνσταντινουπόλεως 183-185 Αθήνα

Τηλ. 210-5152573 / fax 210-5154930

e-mail: sheae@otenet.gr

 

Επικοινωνία

Αλαμάνας 7, Τ.Κ. 10441, Κολωνός

Tηλέφωνο: 210 52 25 233

Email: info@sisema.gr - sisema.silogos@gmail.com

Ώρες επικοινωνίας: 8:00 π.μ. - 2:00 μ.μ.


Προβολή μεγαλύτερου χάρτη

Βρείτε μας στο Facebook